Jobba hos oss - personlighet, kompetens & arbetsglädje!

”Kunskap är bearbetad erfarenhet.”

Som anställd på Viby friskola ingår du i ett välfungerande lag där kompetens och gemenskap står högt i kurs. Som lärare ska du vara uppriktigt intresserad av eleverna och deras utveckling. Vi erbjuder dig en arbetsplats med stort stöd från ledning och arbetskamrater, bra storlek på elevgrupperna. Vi har låg personalomsättning vilket borgar för kontinuitet för elever och medarbetare. Hela verksamhetens upplägg bygger på att vi ska ha bra förutsättningar för att klara vårt uppdrag.

Vi bryr oss inte om huruvida du är kille eller tjej. Däremot söker vi dig som har energi, kompetens och en personlighet som kan vara en tillgång för oss och för våra elever. Om du har det kan vi i gengäld erbjuda dig en riktigt bra arbetsplats där du får gott om möjligheter att utvecklas både på det personliga och det yrkesmässiga planet.

Besök oss gärna på Instagram https://www.instagram.com/viby_friskola/

Lärartjänst

Samtliga tjänster är tillsatta.